Kuvaus
Crazyfly SCULP on todellinen DO IT ALL leija!
Suunnittelijamme sekoittivat Flat Delta- ja Bow-muotoja luodakseen täysin uudenlaisen leijan. Hybrid Delta Bow tuo parhaat palat molemmista leijatyypeistä yhteen. Näin onnistuimme tekemään monipuolisimman ja helpoimman koskaan valmistamamme leijan. SCULP vie sinut loistavasta hangtimesta upeisiin kiteloopeihin,unhook hyppyihin ja tiukkoihin käännöksiin.
3 Strut Desing
Vähentää leijan painoa ja parantaa suorituskykyä. Leijan kompaktin muodon ja korkealaatuisten materiaalien ansiosta leijalla on optimaalinen lujuus-painosuhde ja optimaalinen kankaan kireys vain kolmella tuella.
Dacron kehys
TerTex-materiaalin käyttöönoton myötä Dacron-runko on suunniteltu kokonaan uudelleen. Kestävät Dacron-etureuna- ja wintip-vahvikkeet muodostavat kaikkien CrazyFly-leijojen selkärangan. Huippuvahvaksi tehty Dacron-runko varmistaa parhaan lujuus-painosuhteen ja tekee leijasta paljon jäykemmän, oikein muotoillun, vahvemman ja kestävämmän. Tämän ansiosta leijalle on saatu uskomaton lentovakaus, dynaamisempi reagointi ja räjähtävä teho mm. hyppyihin.
Mikä ihmeen TerTex
TerTex on aivan uusi materiaali, jota käytetään kaikissa 2022 CrazyFly-leioissa. Se on kaksi kertaa vahvempi kuin Triplex triple ripstop ja samalla TerTex on 40% kevyempi kuin käyttämämme Dacron-materiaali. Kaikkien 2022 CrazyFly-leijojen kaikissa tuissa, siivenkärjissä ja keskituen päällä käytetty TerTex vähentää leijan painoa radikaalisti. Näin leijamme toimivat paremmin kevyellä tuulella, ne liikkuvat nopeammin ilmassa, ne on helpompi nostaa uudelleen ja ne kääntyvät nopeammin. TerTex lisää leijan tuulialuetta ja näin myös kevyen tuulen suorituskyky paranee.
Airlock-venttiili
Airlock-venttiili mahdollistaa leijan helpon ja nopean täytön sekä tyhjennyksen. Käyttömukavuuden lisäämiseksi pumpun letku liitetään venttiilin alle yksinkertaisella puolikierteellä ja se pysyy tukevasti kiinni leijassa koko täyttöprosessin ajan.
Vahvistettu ristikkäinen LE-sauma
HYPER:in jokaisessa etureunan paneelissa on vahvistettu LE-sauma, jossa on ylimääräinen kerros vahvaa dacronia. Tämä muodostaa yhteensä neljä dacron-kerrosta saumassa vaakasuunnassa. Tämä vahvistus ei ylitä pystysaumoja, koska niissä on jo neljä dacron-kerrosta. Näin säästämme painoa ja luomme tasaisen kuorman jakautumisen kaikille etureunan saumoille
Ohjausnarujen kiinnityspisteet
Siirsimme ohjausnarujen kiinnityspisteet suoraan leijan etureunaan. Uusi kiinnityspisteen asento asettaa vähemmän painetta kankaalle ja saa aikaiseksi paljon nopeamman ohjausvasteen leijalle.
Kaksikerroksinen takareuna
Kaksinkertainen Triplex triple Ripstop -kerros takareunassa vähentää leijan painoa verrattuna perinteisesti käytettyihin raskaisiin materiaaleihin.
Samalla se luo tasaisen jännityksen takareunaan ja vähentää leijan lepattamista. Tämäkin on yksi Crazy Flyn tuomista uusista ratkaisuista, jolla säästetään leijan painoa ja pidennetään tuotteen käyttöikää.